Mobilitat elèctrica tradicional al mar. Tornada als orígens, amb Tuto Saura

Nascut a Menorca, Tuto Saura és cofundador i CEO de l’empresa reBot Yacht. Després
d’una llarga trajectòria en un dels principals astillers tradicionals de les Balears i de fundar 5 empreses de nova creació des de Menorca, l’any 2022 comença amb aquest nou projecte amb la idea de reinventar l’embarcació tradicional de les Balears, electrificant i digitalitzant l’experiència de l’usuari.

reBot Yachts
És una empresa dedicada al disseny i la construcció d’embarcacions amb una línia basada en els llaüts tradicionals de l’arxipèlag, però aplicant unes formes molt més modernes. Aquestes embarcacions son 100% elèctriques i busquen poder digitalitzar l’experiència de l’usuari tant en la navegació com a l’ús d’aquesta.
Actualment, es troben en procés de comercialització d’un nou model de 8 metres, i fent proves per poder aplicar nous materials en la construcció de les embarcacions per fer el procés molt més eco-friendly.

 

 

 

Data

nov. 06 2024
Caducat!

Hora

19:30

Més informació

Pots veure'l aquí

Localització

Sala d'Actes
Ateneu de Maó

Categoria

Organitzador

Ateneu de Maó
Telèfon
971 360 553
Correu electrònic
ateneu@ateneumao.org
Codi QR