Vivències d’un navegant transoceànic, amb Xavier Bisbe Fàbregues

Tertúlia amb Xavier Bisbe Fàbregues, Capità de iot jubilat

El capità de iot, Xavier Bisbe Fàbregues, ara jubilat, va fer la seva primera travessia atlàntica l’any 1992, a bord d’una embarcació que li va comprar Robert Brell, que va ser l’últim governador civil de Girona. Bisbe va sortir de Sant Feliu de Guíxols i després d’una aturada a les Illes Canàries va travessar l’Atlàntic fins a l’illa de Martinica. Va iniciar llavors uns anys de navegació al Carib, durant els quals va ser capità de iot, i que van incloure dues travessies atlàntiques més.

Data
maig 20 2026
Caducat!
Hora
19:30
Més informació
Pots veure'l aquí
Localització
Sala d'Actes
Ateneu de Maó
Categoria
Organitzador
Ateneu de Maó
Telèfon 971 360 553
Correu electrònic ateneu@ateneumao.org
Codi QR