Dibuix i arts plàstiques

Classes de dibuix i pintura per diferents nivells a càrrec de la professora Júlia Melià. Amb una aula de grans dimensions i ambient cordial.

Les classes per fillets i filletes estan centrades a desenvolupar la imaginació i ajudar a modelar personalitats creatives perquè amb un futur ho puguin aplicar a tota classe de circumstàncies. En aquestes classes practiquen diferents tècniques: dibuix, collage, pastel, aquarel·la i modelatge amb argila; entre d’altres.

Les classes de dibuix i pintura estan obertes a tothom, sigui quin sigui el nivell artístic: des de la persona que no dibuixa des de petit fins a alumnes que ja són aficionats pintors. És la professora qui s’adapta a les característiques personals i nivell de cada alumne. Les persones interessades es poden incorporar en qualsevol moment del curs sempre que hi hagi plaça disponible.

Pagament de matrícula:

· Alumnes adults nous. S’ha d’abonar una matrícula: 25 euros, s’ha d’ingressar al compte: IBAN ES45 2100 0055 5002 0080 1251

· Tots els fillets/es hauran d’abonar una matrícula de 35 euros, que serviran per comprar el material fungible (no és necessari portar cap material per les classes), s’ha d’ingressar al compte: IBAN ES45 2100 0055 5002 0080 1251

Per reservar la plaça cal fer l’ingrés de la matrícula, indicant com a concepte d’ingrés el nom de l’alumne/a que es matricula. S’ha d’enviar el comprovant per Whatsapp a la professora (670337264-Júlia)

Recordeu que per accedir a aquesta activitat és imprescindible ser soci de l’Ateneu.

Matricula't a l'activitat

Preu

La quota mensual de les classes és la següent:

Fillets/es de 6 a 10 anys (1h 30 min de classe): 30 euros mensuals

Fillets/es de 11 a 17 anys (2 h de classe): 35 euros mensuals

Adults (dos dies a la setmana 2 h): 40 euros mesuals

Dates

Inici dia 3 d’octubre fins dia 31 de maig.

Pel que fa a les vacances, seran les mateixes que l’escola i el dia de la Inauguració del Curs de l’Ateneu (14 d’Octubre).

Les sessions únicament seran recuperables si són per causa d’absència del professor.

Horari

Fillets de 6 a 9 anys:
Dimecres de 17:00 a 18:30 h

Fillets de 8 a 11 anys:
Divendres de 16:30 a 18:00 h

Joves de 11 a 17 anys: (a escollir un dels grups)
Dimecres de 18:35 a 20:35 h
Divendres 18:15 a 20:15 h

Adults: (a escollir un dels grups)
Dimarts i dijous de 11:00 a 13:00 h
Dimarts i dijous de 17:00 a 19:00 h
Dimarts i dijous de 19:00 a 21:00 h